Monday, October 25, 2010

sape kate lelaki x boros

SALAM ...aku penah terbace entry fikah psl lelaki pemboros..haha..ak sokong statement fikah..meh2 sini aku tmbah lg sorang 'geng lelaki pantang ade duit'...dan laen x bukan lah..encek kesygn hamba..MR.HAIRIL..



aku mls nk merepek pnjang..kite tgk list barang die beli dlm mase 1 hari...SAKSIkan...hihi

1) Tukar handle mesin  ---------RM100++ (kot..haha)






2) Mesin mancing STRADIC 2500F-----------RM600


3) Cermin mata GIORGIO BALMAIN --------------RM165 (sale)


4) haa..yg nie ubat bius ulser aku..hahah..BIG APPLE!!------RM12.50


TOTAL:  RM 877.50...nie anggaran KASAR beb!..kalo la duit nie sedekeh kt ak..bermakne sket!..haha

nie cume sekerat je ak list..kalo nk tulis sume..berjela2 la entry ak nie..so..as a conclusion nye..bkn aku la penyebab die pokai..hahah..


**harga tu ak maen agak2 je ye...hihih


Nak comment??..dialu-alu kn..Time kaceh!

2 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers