Wednesday, November 10, 2010

Aku Pilihanmu

salam..lagu nie memg da agak lame..biase lah..ak memg lembab sket hal2 duniawi nie (ceeewwaaahh)..haha..memg bez lagu nie..sedeh2..tangkap cintunlah..tp yg x bez nye tang mekup si isma nie..ishh..xbkenan sungguh..mekup die mmg nmpak sgt die mekup (phm x ayat ak?..haha)..so..tuk kasi feel time dngr lagu nie..ak bayangkn aku la yg tgh nyanyi lagu nie..hahaha..br nmpak sesuai ngan fizz fairuz kn..AKU PILIHAN MU, FIZZ FAIRUZ..kan2..kan..=)

nie gambar time kiteorg same2 amek lesen krete  kt Angsana... ek?..hahaha

Isma - Aku Bukan Pilihanmu

Jutaan hari berlalu sudah
Tak ku sedari begini jadinya
Kisah yang indah berlalu sudah
Cintaku musnah hancur berderai

Betapa dukanya hatiku
Bila cintaku tak ke mana
Hatiku kau guris luka
Ku tabahkan jua hatiku ini

Korus
Cintamu yang lalu
Masih ku terasa
Akan diri ini sama bagai dulu
Kenangan bersamamu
Masih ku terasa
Apakan daya aku bukan pilihanmu

Derita yang ku tanggung ini
Jiwaku terus meronta
Tak tertahan pedih hatiku
Hanya doa ku kirimkan untukmu

Lirik Lagu Aku Bukan Pilihanmu - Isma



P/S: pape pun lagu nie memg bezz..credit to kak isma..


Nak comment??..dialu-alu kn..Time kaceh!

3 comments:

  1. nice blog! i followed u lah!hehe

    ReplyDelete
  2. Hai.jom singgah.ada blouse dan dress yang cantik,berkualiti dan murah serendah harga RM20 kat sini http://fantasybundle.blogspot.com

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers