Monday, December 12, 2011

Tangan sape kasar mcm sabut kelapa??...angkat tgn cepat!



Salam...


Haaaa....cepat mengaku sape tgn die kasar bagai sabut kelapa atau 5 sen lg nk same cam berus basuh pinggan...hihi...dengan perasaan jujur nye..aku org 1st ngaku..aku la manusia yg tergolong dlm spesis tue..hahaha..lagi memalukan bila tgn en.suami lg gebu dr isteri sndiri..memg kompem malu besau!


Tp org2 dlu kala ckp kalau tgn kasar ni tanda rajin kedapur....hahaha..memg x leh caye!..aku ni..nk masuk dapur pun payah..jgn kate nk memasak..nk basuh pinggan sendiri pun malas (tue cerita belom kawen..skrg da rajin da ..sikit2..hihihi..)...2 tahun lps penah la terlebih rajin nk memasak..last2 berakhir kt hospital...org potong ayam..aku lak pi potong ibu jari sendiri...SEDIH!...Nie kisah benar kot...3/4 dr kuku ak potong..darah memg x hingat dunia....naseb baik Dctr tu pandai amek isi kt lengan buatkn jari baru..TQ dctr =)




hahaha..ngeri kn...




Ok..stop crite pasal jari kontot itu...berbalik kepada tajuk utama...pasal kelembutan tangan idaman kalbu...yg sgt susah nk dapat...berbagai jenis produk da aku try pakai..dari yg harga cikai2 sampai harga meletop2..tp hampehhh...memg x jalan!...Tp skrg aku da jumpe lotion idaman hati..seyes la menjadi kt tgn lelaki aku ni...dari kecik pegang bola kot..mane x kasau..


Lotion ni la aku nk share2 ngan korang...mybe ade kot kt guardian...tp kalo kt korea ni..produk ni memg pemes..rata2 org korea pakai lotion ajaib ni...walhal lotion ni bukan made in korea pun...Dlu tgn ni da la kering+kasar+menggelupas lg...kalau duduk sblah kakak aku..memg tgn ni rase nk sorok2 je dlm baju..malu la weii...skrg tidak lagi...tgn da nmpak lembut & berminyak gitu..x payah pakai 3-4 kali 1 mlm...2 hari sekali pun da nmpak perubahan nye..yahoooo..bkn kt tgn je aku letak...habis 1 bdn aku lumur lotion ajaib ni...smpai ke muka aku pakai kau!...punye la desperate kn...& yg paling penting bahagian peyot yg boyot tu utk elek kn streacthmark lerrrrr....







Yg pecah2 tu memg x dapat dek nk nolong la ye..kompem x ilang!...atleast lembuuutttt kn...hihi










Nie la lotion ajaib tu...









p/s: ok..dah abis cerita nyeee...panjang bebenau kn..=D


Nak comment??..dialu-alu kn..Time kaceh!

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers